modely výchovné

Teoretické modely, které navrhují metody učení a vyučování jako základ nebo doplněk ke změnám postoje nebo chování. Tyto vzdělávací intervence jsou obvykle použity v oblasti zdravotnictví a vzdělávání pacientů, ale nejsou omezeny jen na péči o pacienty.

Kód deskriptoru: E05.599.545

Analytické, diagnostické a terapeutické techniky a přístroje
E05.599.125 - fraktály
E05.599.250 - fuzzy logika
E05.599.395 - biologické modely
E05.599.495 - modely chemické
E05.599.545 - modely výchovné
E05.599.595 - modely molekulární
E05.599.670 - modely organizační
E05.599.695 - modely psychologické
E05.599.835 - modely statistické
E05.599.850 - nelineární dynamika
Antropologie, vzdělávání, sociologie a sociální jevy
I02.903 - vyučování
I02.903.302 - modely výchovné
I02.903.694 - doučování

Zpět na MeSH strom


Autorská práva pro českou verzi tezauru Medical Subject Headings patří Národní lékařské knihovně.

pletení a háčkování